lördag 8 mars 2008

Rom & cola

Hola! Har suttit hemma hos syster min och garvat, och druckit, liite! Känner mig så här lagom dåsig nu.. Fan va kul. Suttit o snackat om Gran canaria, vilka minnen vi har därifrån, ååh. Går inte/kan inte ens förklara för er!
Fick me mig lite Kanarisk rom därifrån, så imorgon ska ja dricka lite rom & cola, mumma!
Guud, borde verkligen sova nu. Sov inte speciellt förra natten, och imorgon måste jag vara vaken vid kvart över sju för du kommer Tiger hit och jag ska vara hundvakt. Hoppas byrackan lägger sig med e gång :)
Ska åka till mor min och laga cheesecake sen, älskar det! Har drömt om m in cheesecake i över en månad nu.. Men imorgon ska jag göra slag i saken!
Sen kommer pinglan och då ska vi festa, weee! Längtar!
Ne, nu ska jag glo på ett avsnitt av vänner och sen måste jag faktiskt sooovaa!

Inga kommentarer: