onsdag 26 mars 2008

Fotboll.. morr!

Då har första skoldagen efter en veckas ledighet gått. Men snacka om att
jag var trött när klockan ringde halv åtta i morse..
Men vi var effektiva och korrigerade vårat arbete, så förhoppningsvis
är det bra som det är nu.
Efter det stack vi ner på stan på lunch, där vi pratade om
minst sagt hmm.. obehagliga saker :) tur att vi inte pratade
om det innan vi började äta alla fall, då hade man nog
inte fått i sig speciellt mycket mat.
Nu har jag just varit och handlat, jag hade planerat min kväll
helt perfekt: Varm dusch (så varm den nu kan bli..), på med
mjukiskläder, tända lite ljus, krypa ner i soffan, titta på
Men in trees och Top model.. Men nej, upptäckte att det
är ju fotboll ikväll! Varför ska alltid dessa fotbollsmatcher
komma på onsdagar?
Så vad tusan ska jag göra nu????? Jag lyckades
faktiskt ladda ner säsong tre av Miami Ink, så
det för väl bli det, då får man ju alla fall titta på
nått snyggt, Ami James är sååååå het!!

1 kommentar:

Cila sa...

Va satan??? Kommer inte men in trees????
Aaargh, va förbannad man blir!!!!

HATA fotboll!!!