tisdag 11 mars 2008

Morr..

Min bror snodde ju mitt köksbord förra veckan, så jag beställde
en byrå jag skulle ha i hallen istället. Mor ringde och sa
att den kommit så Magnus kom hit med den! Jag tänkte att
jag skulle vara duktig och tackade nej till brors hjälp.
Jag brukar tycka att det är roligt att montera och snickra lite..
Ni vet, bevisa för sig själv att man inte behöver en karl,
att man klarar sig själv.. Jag öppnade paketet me en massa olika delar,
typ 500 spikar och skruvar och en minimal beskrivning,
på finska. Dessutom stod det typ ingenting utan det var
typ 3 bilder med en massa pilar hit och dit.. Men jag gav inte
upp helt och hållet utan tänkte, Madde, du fixar det här.
Jag sätter mig ner och synar alla delar och inser att
hälften av alla delar saknas.. Jävla skit! Ringde mor,
i katalogen står det att paketet ska väga 37 kg, på pappret
som kom hem från posten står det att paketet väger 37 kg!!!
Skit företag. Jag blir så arg om dom "glömt" att skicka
resten av delarna. Hoppas för deras skull att resten
finns på posten så jag kan montera ihop den imorgon istället..
morr.
Nu får jag väl ta och plugga lite mikrobiologi istället..
eller ta en promenad, nån som vill komma med?

Inga kommentarer: