tisdag 18 mars 2008

Tiden får utvisa

På riktigt, hur ska jag orka vara ledig i en vecka?
Jag är redan uttråkad! Åh, vad det är synd om mig :)
Det enda vettiga jag har gjort idag är att städa. Fast det är ju bra.
Håller fortfarande på och har tvättmaraton.
Men vad gör alla när dom är lediga??
På typ torsdag ska jag träffa Milis, och kanske Cila också,
så det blir ju trevligt. Men det är först på torsdag det börjar hända nåt :)
Och det är ju länge dit. Har en känsla av att det kommer bli mycket bloggande..
Jag har ju alla fall tid att tänka på allt som händer och sker.
Vad som kommer att hända och allt det där..
Jag vet ju vad jag borde göra, men det är ju en helt
annan sak än att verkligen ta itu med det.
Och som ni alla vet är jag bra på att skjuta upp saker,
så det gör jag nu också. Tiden får utvisa.
Jag har på känn att jag får en överraskning också..
Är inte säker men jag tror det. Bra eller dålig har jag
inte kommit på än. Men även det får tiden utvisa.
Nu ska jag kolla upp en sak.. Som kan ge en ledtråd till
om jag kanske har rätt..

Inga kommentarer: