fredag 21 mars 2008

Karlar!!!!

Så nu sitter man här ensam och små full.. haha..
Syster åkte just hem, ska på jobb imorgon.
Men vad ska jag göra nu? Blir upplockad halv elva imorgon,
då ska man vara pigg och kry. Men jag vill ju inte sova nu!
Åhhh.. vilka problem man har!
Vi har haft riktigt trevligt.. Trevligare blir det imorgon då vi verkligen ska ut!
Bra mår jag och glad är jag, TACK!
Ni vet vilka ni är, så ta åt er! Ni är guld värda, det vet ni!
Jag har börjat planera bröllop ikväll, dock inte mitt eget
(tror för övrigt aldrigt att jag kommer gifta mig..),
men lika glad är jag för det! Weee! Längtar! Det här är nog
(nästan) första gången i mitt liv jag är så avundsjuk och
sååå lycklig för en annan människas skull! Jag vill också ha det så,
känna dom känslorna, vara så säker. Vill verkligen också få uppleva det.
Men någongång ska det väl bli min tur, hoppas bara det är snart,
för jag vill verkligen få uppleva det. Som sagt,
ni får ursäkta mina små patetiska/nostalgiska påstående, s
priten är min ursäkt.. För tillfället en väldigt bra ursäkt.. 'Men alla människor är väl ändå värdiga en ärlig chans till lycka? Jag menar,
nu när jag har sett vad lycka verkligen är..
Och imorgon kommer ännu mer av den dosen..
Och jag har lovat att gå ut och gå eller att jag
ska sminka mig vääääldigt länge.. Men jag är inte sur,
inte ens lite småsur, bara avundsjuk. Jag vill också,
tycker faktiskt att jag förtjänar det, gör jag inte?
I natt fick jag det här messet: :-(
det var allt.. jävla karlar.. Ni e verkligen konstiga! Va fan,
kan ni inte bara säga vad det verkligen är ni vill? Måste man gissa?
Nej, korten på bordet, det är det som gäller, med mig alla fall bara så ni vet!
Så skicka inte bara smile till mig, om ni inte vill få mig
på dåligt humör det vill säga.. Och en annan sak,
vad är det för jävla karlar som vill att man ska visa ens klänningar för honom?
Och skicka kort på ens föräldrar? Det är ju för fan inte riktigt friskt
Ahh, jag blir så trött! Var bara normala,
säg vad ni vill och vad ni känner så blir det bra, okej???
Och kom ihåg, jag är liiiite berusad nu..
REMEMBER!!!!

Inga kommentarer: