söndag 2 mars 2008

Back to reality..





Då var man tillbaka till verkligheten igen.. Fy vad trist. Har haft det helt underbart! Vi har haft det helt sjukt bra. Ingen av oss ville åka, och våra vänner ville inte att vi skulle åka.. Många av er tycker nog att gran canaria är världens tristaste resemål, men jag kan bara säga att det är det inte, inte med de människorna vi umgåtts med, det vi gjort.. ja.. tänker faktiskt inte berätta allt! Våran vän har visat oss massor, vi har varit i las palmas, uppe i bergen (så tufft) vilka kontraster! Träffat underbara människor, han har presenterat oss för så många, suttit på en riktigt inhemsk krog (the bohemian) och druckit kanarisk rom med cola, mumma.
Alla roliga stunder.. obeskrivligt! Alla felsägningar, kommer skratta åt allt tills jag dör! Varit med i ormshow, sjungit karaoke, varit med i rap-tävling (fråga inte..), alla gammlingar vi polat med..
Det enda positiva med att komma hem är att få sova i min egen säng och träffa familj och vänner igen, för er har jag saknat!
Slänger upp några kort..







1 kommentar:

Cila sa...

Åh va underbart ni verkar ha haft det!!! Och nu fick jag äntligen se hur karln ser ut! Skoj!
Jag är iaf super glad att du är hemma!
Ha saknat dig som en tok!!
Puss <3