fredag 28 mars 2008

Försöker & försöker

Då måste jag beklaga mig lite igen. Ni alla fattar
säkert inte så mycket.
Igår försökte jag verkligen(trots att det tog emot), sa
väl i princip va jag kände och tyckte, men vad fick man
tillbaka? Ja, inte mycket.. Jag vet inte vad jag ska
göra mer, känns som jag gjort vad jag kan. Känns
som jag försöker och försöker men får ingenting
tillbaka. När jag skrev vad jag skrev igår så hade jag ju
verkligen väntat mig nåt annat. Men jag
borde väl veta bättre vid det här laget. Ingenting
är ju bara svart och vitt, personen i fråga ser det säkert
på ett helt annat sett än vad jag gör. Men nu är det
alla fall så här jag känner och så här jag mår av det.
Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och titta på
slutet av lets dance, dom e så sjukt duktiga! Man blir
verkligen glad av att titta på dom!

Inga kommentarer: