onsdag 12 mars 2008

Överambitiöst

Överambitiöst värre.. Sitter i skolan mer än en timme innan
lektionerna börjar.. Händer inte allt för ofta! Har just
skrivit ut en artikel jag ska ha till ett arbete.
Nu vet jag då inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med i en timme..
Nej, just en halv timme!
Pratade med mor tidigare, andra delen av byrån finns på posten..
Den andra avin hade kommit hem till dom idag! Men jag
fattar faktiskt inte varför dom inte skickar ut båda delarna
samtidigt istället för två dagar i rad! Idioti.
Så, är det någon som är händig och inte har något speciellt
för sig ikväll så är det bara att komma över och
montera byrå med mig ikväll!
Förresten, tack än en gång Johan för att du hjälpte mig
med dc igår! Jag vågade faktiskt inte stänga ner det
förrän jag gick och lade mig igår, av rädsla för att det
inte skulle funka igen.. Men när jag öppnade det idag så gick
det bara fint!
Tack! Nu vill jag hem och fortsätta ladda ner musik!

Inga kommentarer: