torsdag 20 mars 2008

Skärtorsdag

Dagen har varit väldigt lugn.. Var på fika med Serina en sväng.
Trevligt! Sen ringde Milis, så fikade jag med henne,
var sååå länge sen sist så det var riktigt skoj,
synd att vi inte hann prata längre bara, men vi ses snart igen,
får absolut inte ta så länge som det gjorde nu! Oacceptabelt!
Fick skjuts till västernäs och väl där passade jag på
att ta en lååång varm dusch, och sedan blev jag bjuden på middag,
kyckling, ris och currysås, mumma! Drack en öl också,
men det är ju faktiskt skärtorsdag, så det var jag värd.
När jag kommit hem kom syster hit, satt och
snackade och drack en öl. Känns så sjukt nu när vi träffas,
känns som vi sitter nere på gran canaria igen..
Vill så tillbaka!
Men idag pratade faktiskt jag och Serina
om att vi verkligen måste åka till Malaga på praktik tre månader nästa år.
Fan vad kul vi skulle ha!
På lördag kanske det blir utgång med syster, om allting går som vi vill!
Hoppas!

Inga kommentarer: