måndag 31 mars 2008

Rastlös

Fy.. När jag slutat idag sov jag typ två timmar!! Kommer
så inte kunna sova inatt.. Men när jag vaknade till liv
igen var jag duktig och skrev om demens, ambitiöst måste
jag säga. Nu är jag rastlös. Funderar på att gå till
arken och dricka lite kaffe innnan prison break börjar, för
det är viktigt, mycket viktigt!
Annars då, händer inte mycket. Chockerande? nej, inte
mycket.
Så imorgon är det 1 April, min farmor fyller år. Fy vad
tiden går snabbt, snart är det ju sommar! Men jag
längtar till att få jobba, tjäna pengar. Jag håller
seriöst på att gå i konkurs nu. Skulle behöva låna
pengar av mor & far, men jag vill fan inte fråga dom..
Speciellt inte min mor (vi pratar fortfarande inte), och
det är ju tyvärr hon som har hand om pengarna
i den familjen.. Jag vet ju att pappa skulle ge mig
pengar, men då kommer han säga det till
min mor, och eftersom jag är som jag är
så vill jag inte att hon ska veta det. Vilka
problem man har.. Haha!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Har du nåt sommarjobb på gång då? =)

wimsis sa...

Jepp, blir mellangårds i sommar!