söndag 23 mars 2008

Händelserikt liv..

Måste för det första sluta blogga när jag inte är nykter.
Oj oj.. Hände rätt mycket igår. Jag skickade ett mess till M.
i förrgår, ett allvarligt som krävde ett svar. Fick jag något?
Nej. Väntade och väntade, men inget. Igår kväll var jag så uppretad att jag skrev till
honom på msn och frågade om han inte fått mitt mess. Jo, det hade han. jag sa, jaha så? Tänker inte skriva här vad han skrev men fick inget svar utan istället är han ironisk och onödig och provocerande, ville bara reta upp mig. Grattis, du lyckades.
Jag fattar verkligen inte hur han kunde bete sig på det sätttet då.
Jag var arg redan eftersom det fan inte ska behöva
ta så lång tid att svara på ett sånt mess. Hade inte jag skrivit
till honom så vete gudarna när han svarat.
Alla fall så vet han att vi måste prata med tanke på hur det var igår.
Men gör vi det? Så nu är vi tillbaka på samma ruta igen..
Hemma hos mig hade vi roligt, bortsett från den "lilla" detaljen..
Vi begav oss till statshotellet där det hände en del märkliga saker och incidenter.. Fick en märklig kommentar, haha. Har haft en karl efter mig i snart.. två(!) år. Har inte velat vara
otrevlig mot honom eftersom han är C bästa vän, igår sa alla fall C
åt honom att lägga ner. Han hade tydligen blivit väldigt lessen..
oops. Men det är bra att han äntligen fattat, eftersom han inte fattar när jag säger åt honom..
Efter det gick vi hem. Innan det var det en väääldigt obekväm incident!
En väldigt händelserik kväll vill jag lova,
fast skulle jag få som jag ville skulle det gärna få bli lite mindre händelserikt nu.
Idag har jag väl inte gjort jätte mycket. Skulle åka över till
syster med deras bil idag, det gick inte så bra. Marie var här också.
Vi gick ut, jag låste upp bilen och så öppnar vi dörrarna, då går tjuvlarmet igång..
Och det håller på läääänge och väääldigt högt.. Hmm..
Vi prövade ett antal gånger men gick ju inte så bra eftersom
Malin bara lämnat nyckeln, och inte knappen där man avaktiverar larmet.
Duktigt. Så jag ringde mor och bad henne om skjuts.
Det samtalet resulterade i total katastrof! Hon har fan attitydsproblem,
det var sista gången jag bad henne om hjälp. Men Marie var snäll så jag fick ta hennes bil så vi kunde åka och hämta andra bilen sen.. Gudars skymmning vilket projekt.
Hämtade Marie när hon slutat jobba och så åkte vi hit och glodde på tv.
Imorgon ska vi tydligen käka middag på soltuna. Blir säkert trevligt,
om min mor kan bete sig som folk. Jag åker inte dit i samma bil som henne,
det är ett som är säkert. Som sagt, orkar fan inte med mer skit nu. Jag har så det
räcker och blir över just nu. Nu när jag skrivit av mig ska jag krypa ner i sängen och hoppas
på att morgondagen blir bättre än vad de senaste dagarna varit.

2 kommentarer:

Cila sa...

Nämen madde, till geta på middag? :)

wimsis sa...

Jepp, ibland hittar även jag ut i skogen :P