tisdag 25 mars 2008

Hjälp??

Kan inte någon berätta för mig vad jag ska göra??!
Vi har fortfarande inte pratat med varandra, jag är inte
lessen eller så, känner mig bara likgiltig och en aning sur.
Det känns ju ändå som att hans tystnad säger en hel del.
Problemet är bara att det inte går att prata med
honom. Jag försökte ju i lördags och då fick jag ju
bara sarkasm tillbaka. Känns inte som jag pallar
med mer sånt just nu.. Jag skulle bara vilja att han
skulle vilja ta intiativ till att prata om allt.. Jag fattar verkligen
inte att han inte gör det! Bara den tanken gör mig vansinnig!
Vilket schizo jag är, sorry, kan inte rå för det just nu.
Jag försöker verkligen lyssna på vad ni, mina vänner
försöker säga åt mig. Att jag inte ska bli behandlad på det
här sättet, jag förtjänar bättre.. Och innerst inne så
vet jag ju det. Nu känns det ju som jag försöker göra något
åt det, men.. som sagt, fick ju inte så mycket gensvar.
Vad som än händer så kan jag inte fatta alla beslut själv,
och det ska jag inte behöva göra heller! Men jag fattar fan inte
att han inte hör av sig, inte ett jävla ljud! Jag blir inte
klok på det här, jag trodde inte att jag tänkte så mycket på det, men
jag gör nog det, och jag blir så jävla ARG! Nej, måste försöka
rensa tankarna lite nu.

2 kommentarer:

Cila sa...

Du har all rätt att bli arg!!
Bollen ligger ju hos honom, och han gör ändå ingenting! Det är fegt av honom!
Stå på dig gumman!
Pussar

cassie sa...

oj, låter som du inte har det så kul för tillfället, hoppas allt löser sig!