onsdag 2 januari 2008

Nytt år

Då blir det här första inlägget 2008! My good, kan inte fatta vad snabbt det här året har gått. Sjukt är det. Lite förändringar har ju skett åtminstone, den största är väl att jag börjat skola, och gått en termin redan.. Trodde aldrig att jag skulle börja plugga igen, men man ska aldrig säga aldrig! Varit en sväng till Gran Canaria har jag varit, tre ggr till Halmstad (en av de med svärmor). Fattta att Marcus har bott i Halmstad i ett o ett halvt år redan, sjukt. Men nu är han hemma! Och jag ska njuta de sista dagarna han är här, sen kanske vi inte ses förrän till sommaren...
Idag ska jag till bibban, leta böcker och plugga har jag tänkt, måste ju för tusan börja göra nåt nu om ja ska klara den där tentan på måndag.. Suck, har ingen lust alls faktiskt!
Nej, nu ska ja börja göra någon nytta och klä på mig!

Inga kommentarer: