lördag 29 december 2007

Badkar

Jag vill ha ett badkar. Sitter hemma i min ensamhet och mår sådär halv konstigt. Ont i kroppen, lite snuvig och trött, känns som jag skulle bli förkyld igen, men det är ju bara några veckor sen ja var sjuk.. Det lär väl visa sig.
Det jag ville komma fram till var att jag ligger och fantiserar om att få lägga mig ner i super varmt badkar med massor med bubblor som luktar gott, ljus som är tända och någon riktigt så där fånig romantiskt lugn musik i bakgrunden... mmm... Vill ha. Istället för mitt varma bad ligger jag här på soffan inlindad i min filt och funderar på vilken taktik jag ska använda i duschen för att få så mycket varmvatten som möjligt.. Ska jag skita i att tvätta håret så jag får njuta en minut längre, eller ska jag offra mig och duscha av mig i kallvatten för att få njuta en stund? Det är inte lätt att vara mig, haha.
Idag var jag till kappahl, fick ett presentkort på 50€ som jag tänkte handla upp, gissa vad ja kom hem med? Absolut ingenting. Jag försökte verkligen hitta något, det som var intressant var en väska för 9€.. Hittade inte ens en bh, eller jo det gjorde jag, men tror ni det fanns i rätt storlek då? Neeej. Självklart inte. Det får väl bli en annan gång.
Min man är och tittar på fotboll. Blir väl typ tredje matchen idag.. Haha, gissa vem som väckte mig inatt då? Jo, min man. Tänker inte ens skriva här va han pysslade med.. Men roligt nu i efterhand är det. Min pojkvän är cp.

3 kommentarer:

Cila sa...

Haha..ha han pratat i sömnen nu igen? :D Jag ringer imorn så bara måste du berätta! :D :D Puss

wimsis sa...

Jepp.. haha!

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.