onsdag 5 december 2007

Bitter

Då har det brytit ut, förskylningen. Tusan också, vaknade idag och hade ont i bihålorna, huvudet och kunde knappt andas. Jag ställde om klockan och gick upp halv 11. Skönt. Gick till skolan på eftermiddagen, fy fan va jobbiht d va och gå.. Vi började med mikrobiologi idag, det va ju helt jäkla hopplöst.. Vi pluggar till sjukskötare, vi doktorerar inte i mikrobiologt! Med andra ord fattade jag verkligen inte mycket, dessutom måste ja beställa två böcker till. Kul. Varför kommer det alltid en massa extra utgifter till jul, när man ändå inte har några pengar.
Ja, jag är lite bitter och inåtvänd idag. Nu kan ja inte träffa mitt Clis imorgon heller, jävla självständighetsdag. Jag borde verkligen plugga, jag vill plugga, men varken min kropp eller mitt sinne orkar.
Ja, jag är en aning bitter och inåtvänd idag.
En riktig bitterfi...

2 kommentarer:

Cila sa...

Usch va jobbigt de låter!! Jag tycker verkligen synd om dig. Allt skit på samma gång! :/ Kramar Om

mamaMill sa...

tta? :D