lördag 22 december 2007

Länge sen..

Känns som det är dags för ett nytt inlägg, så att ni vet att jag lever! Fick ett bra besked här om dagen så nu är jag glad igen! Var till sthlm och shoppade lite igår och nu är min man hemma, så livet leker! Nu sitter jag i sängen me datorn på magen och söt i sängen med datorn på magen haha! Vilka muppar vi är..
Så gott folk, snart är det julafton och ännu bättre nästan, juldagen! Då ska vi festa, oooh va skoj vi ska ha!
Idag har jag varit på stan och inhandlat present åt söt, blev betydligt dyrare än väntat, så nu går jag nog i konkurs, men det löser sig. Mor och jag var till sparhallen, äckligt mycket folk. Det var långa köer till kassan och när vi äntligen kommit fram och skulle lägga sakerna på bandet så säger kassörskan att jag skulle rekommendera er att byta kö, kassa har gått sönder. Jahapp, då fick man snällt gå och ställa sig längst bak i kön igen. Tror nästan vi köade en timme allt som allt. Fy fan. Då var jag inte glad kan ja lova.
Har även lagat mat idag, riktig mat och inte makaroner och ketchup.. Det var länge sen kan jag lova, men ack så gott det var!

Inga kommentarer: