tisdag 11 december 2007

Rabies

Tjo!
Idag har det inte heller hänt mycket.. Började skola vid tio i dag. Hade nån jäkla lek där vi gick runt på lappar på ryggen med namn på olika bakterier, vi skulle lista ut vilken bakterie vi var genom att ställa ja och nej frågor till varandra.. Jag var salmonella paratyphi, lyckades komma på fjärde plats och fick ju då alltså välje ämne till en presentation som fjärde person. Jag ska skriva om Rabies. Det blir nog bra. Har varit så duktig att jag var till västernäs och skrev ut lite info så att jag ska kunna sätta igång. Fast det lär jag väl ändå inte göra förrän i sista sekunden om jag känner mig själv rätt.. hehe..
Jag har börjat se en ny serie,(ny eller ny, men den går på femman) Greys anatomi, I love it!
Nu fick jag just ner säsong två, så nu vet ni vad jag ska göra resten av kvällen!

1 kommentar:

Cila sa...

Och jag har ÄNTLIGEN fått ner 1-3 säsongerna av desperate housewives som jag ska glotta på! :D *lycka*