torsdag 27 december 2007

Julen är förbi

Då var julen över för detta år, och snart är det även ett nytt år. Har haft en trevlig jul, julafton spenderade jag med familjen i västernäs. Jag och syster stod för maten och det blev en tre-rätters middag med rysk kryddoxe som huvudrätt, mumma.
Jultomten sprang förbi fönstret och knackade på, haha, ungarna var helt saliga! När klockan var runt halv nio tror jag åkte jag iväg hem till svärmor och pratade med dom ett tag och drack en öl. Väl hemma var jag nog rätt trött och slut..
Juldagen spenderade vi till en början hemma. Marcus försökte hjälpa mig med datorn.. Gick inte så bra, är förmodligen nåt fel med bredbandet. suck. Nåja, vi satt här och drack lite och fixade oss färdiga, sedan gick vi iväg till Mackes kompis. Där satt vi ett tag innan det var dags att gå till arken. Vi hade önskat att inte få samma bord som förra året, var tror ni att vi får bord? Ett bord ifrån, haha, lite ironiskt är det allt. Jag var ju jätte orolig för att det skulle vara fisk till förrätt, och det var det ju men så var ju världens bästaste Johan även där, och han var så snäll och fixade så jag fick en vegetarisk förrätt! TACK! Maten smakade bra annars och vinet var gott. Så jag är nöjd och glad! Efter maten var det dags för fest med vännerna. Hade jätte skoj, men var dock inte där till slut. Tror vi gick runt tre-tiden.
Gårdagen spenderades på soffan med att titta på film... Pizza åt vi också, mumms, va så länge sedan. Så nu får vi se vad som händer idag!

Inga kommentarer: