lördag 1 december 2007

Barnvakt




Glad lilla jul på er alla!
Nu har jag byggt pepparkakshus med barnen! Blev riktigt bra och ungarna var super duktiga! Lite otåliga bara, men det är ju barn. Nu har vi just käkat lunch, när jag stod och fixade me maten säger Sofie:
-Jag undrar när Madde ska gifta sig...
Jag blev lite chockad, lixom på tal om ingenting.. Försökte säga att det kan nog dröja. Sen frågade hon om det var Marcus jag skulle gifta mig med. Hmm.. Jo, det hoppas jag att det blir. Sofie säger: Men kan han inte komma hem nuuuu dåååå???!!! Ha ha, hon är så söt. Förra helgen frågade hon när jag skulle få barn.. Ja.. Who knows?
Nu sitter dom snällt i soffan och äter godis.. Vad ska jag fördriva tiden med då..
Tror jag håller på och bli förskyld eller nåt. Har känt mig lite konstig några mornar, men sen ha d känts bra igen. Men nu är jag faktiskt riktigt trött, och det värsta är, det smakar konstigt när jag röker! Ni rökare vet att det är ett mycket dåligt tecken!
Men oavsett hur jag mår så är det fest ikväll!!!!! Vill nu! Undrar om Alko är öppet idag, eller om dom strejkar.. Skulle ju vilja ha lite vinglögg tänkte jag.. Hmm..

1 kommentar:

mamaMill sa...

Smakar du konstigt när du röker? Och det har du kommit fram till nu först? Du har nog bara blivit frisk igen tror jag ^^