fredag 18 januari 2008

Spellista

Nu har jag och syster satt in låtar till Gran canaria.. Hihi. Vi skulle vilja skriva packningslista men tvingar oss själva att vänta lite, men det är svårt kan ja lova!
Blev bjuden på middag där. Mumsigt var det. Nu glor jag på let`s dance. Jag är verkligen imponerad av dem, de är så otroligt duktiga(de flesta)! Tänk om man kunde dansa sådär..
Sitter och tänker på hur starkt intryck endel människor kan göra på en, ja menar, endel människor kanske man bara träffat fem minuter men man känner ändå direkt att man klickar. Andra kan man försöka med en hel evighet och det funkar lixom ändå inte. Tänker inte gå djupare in på det, men ni fattar säkert. Har träffat några såna människor som man bara fungerar så bra med, vad underbart det är att känna så! Fattar inte riktigt varför ja skriver det här, jag är inte hög, jag lovar!
Tror ja ska gå ut och röka och se om jag blir mig själv igen..

Inga kommentarer: