söndag 20 januari 2008

Tandläkare & praktik

Då var det dags för praktik imorgon. Hur ska det gå då, att jobba åtta timmar? Man har ju blivit lat av att gå i skolan.. Har ju bara haft skola nån timme per dag.. Man kommer väl in i det. Men ja känner redan nu hur ont jag kommer ha i fötterna efter imorgon, har nya tofflor också och det lär ju inte göra saken bättre.
Gå ska jag göra också.. Fy vad jobbigt. Det är nu jag vill ha bil kan jag lova. Gå till gullåsen till klockan åtta på morgonen, JAG!
Klockan ett imorgon ska jag infinna mig hos tandläkaren.. Hjälp. Tror inte de kommer vara så glada när jag berättar att det var väl typ fyra år sen jag var hos tandläkaren sist. Hoppas ja inte har några hål.. Vet att ja har tandsten som måste bort, men hoppas det räcker med det. Fy, hatar tandläkare..

Inga kommentarer: