fredag 11 januari 2008

Miljöskadad

Då var andra tentan den här veckan skriven, farmakologi idag. Den kändes dock mycket bättre än mikrobiologin i måndags..
Så på hela dagen idag har jag inte gjort någon nytta alls. Bara legat på soffan, sov till o med en liten stund!
Vad tusan ska man hitta på ikväll då? Kan ju inte sitta hemma hela kvällen när ja redan suttit hemma i princip hela dagen redan..
Imorgon blir det troligtvis utgång, har ju nästan lovat det. Måste bara tukta syster min så hon kommer med! Men det är nog inget omöjligt projekt, jag har ju fixar barnvakt så det behöver hon ju inte bekymra sig över.
På tal om någonting helt annat så håller jag på att bli miljöskadad, kan inte tänka på någonting annat än Gran Canaria nu! Är fem veckor kvar nu. Nu när det faktiskt börja närma sig känns det som att tiden aldrig har gått så långsamt förut. Vill bara dit nu! Ge mig värme!
Just det, jag tog tjuren vid hornen igår och bokade en tandläkartid.. Det var ju några år sen sist nu.. Antar att jag ska tacka min syster för att hon nojjsade på mig..

Inga kommentarer: