måndag 14 januari 2008

Missfoster?

Har inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna.. Inte för att det hänt jätte mycket..
Idag har jag varit i skolan, helt sjukt trött har ja varit. Är så trött på att inte få sova ordentligt. Tycker att det hållit på tillräckligt länge nu det här.
Bråkade just me mor min. Blir så trött på henne ibland.
Eftersom att ja inte har nåt liv satt ja här och skulle ta pulsen på mig själv på arteria radialis, men jag kände ingen puls.. Har försökt känna den flera gånger. Jag är inte normal. Men jag kände den på carotis communis, känns tryggt.
Blev mobbad för mina överrörliga ben idag oxå, haha, jag är ett missfoster!
En läskig sak hände i helgen, min syster blev förföljd när hon gick hem från arken. Jävla gubbsjuka karlar! Ska man verkligen måsta vara rädd att gå hem ensam nu för tiden. Det här jävla samhället börjar verkligen spåra ur. Förstår mig inte på människor.
Praktiken börjar närma sig nu, måste ringa till min praktikplats i veckan. Även resan närmar sig med stormsteg, är så otålig nu.
Imorgon ska jag och mitt älskade Clis ta en fika! Weee! Vi ska träffas vid elva, så de som är ledig och fria får gärna komma med!
Nu ska jag titta på desperata hemmafruar tills Cityakuten börjar.
Trevlig kväll!

1 kommentar:

mamaMill sa...

min lärare får ingen puls på mej heller. ingen får puls på mej. vi e onormala. men så har jag så inget blodtryck heller, har väl med det att göra.