fredag 18 januari 2008

Helg

Då var det redan helg igen, galet. Hinner inte med. Idag är ännu en tenta skriven, men nu så ska det väl dröja lite tills det är dags för nästa tent. Nu är det hemtentor och praktik som gäller för hela slanten. Jag borde egentligen börja skriva med en gång så jag inte får så mycket att göra på resan, men ja orkar faktiskt inte..
Min bror köpte lägenhet igår, skoj! Men avundsjuk blir jag. Vill oxå köpa egen lägenhet.. Vill inte alls bo här längre. Är så trött på allt me denna bostad. Nåja, min tid kommer väl, om tre år!!!!
Så vad tusan ska man hitta på i helgen? Ingen aning. Men sova ut ska jag göra. Det är jag förtjänt av.
Jag borde sååå städa, väntar på att den där inspirationen ska komma så det nästan blir roligt att städa. Den känslan infinner sig tyvärr allt för sällan..

Inga kommentarer: