fredag 4 januari 2008

Snart!

Jag är så trött på mikrobiologi. Har verkligen försökt plugga men ingenting fastnar och jag fattar ännu mindre. Men som tur är så är jag inte den enda.
Idag har jag fikat me min snutta! Känns som det var evigheter sen sist! Hur tusan ska jag klara mig utan dig i tre veckor?
Mat har jag lagat idag oxå, inte riktigt nyttig men oj så gott! Jag lagade pannkakor som vi frossat me sylt, grädde och choklad! Vi åt pannkakor me choklad när vi var i Bulgarien, och det var så goo så vi måste testa hemma oxå. Det funkade men måste säga att dom gjorde det bättre i bulgarien..
Och snart ska jag ut och resa! Är bara sex veckor kvar, kan inte fatta att jag snart är där! Fick nya ellos och josefsson katalogen och hittade lite fint, sen började jag fundera på om jag hinner få det innan jag åker.. Man vet ju aldrig, man har ju fått vänta ganska länge endel gånger.. Men jag borde ändå inte köpa nåt nu, man är ju inte direkt gjord av pengar. Man får väl vänta till resan, för då ska det inte snålas!

1 kommentar:

Cila sa...

Jag fattar inte heller hur jag ska överleva utan dig i 3 hela, sjukt långa veckor!! :'(
Tur att de finns MMS o videosamtal :D