torsdag 17 januari 2008

Sommarjobb?


Nu har vi varit till med och försökt få sommarjobb. Men översköterskan va ju såklart på möte. Skrev en lapp med uppgifter och tel.nr så ja vill att hon ska ringa nu!!! Vill verkligen vara där i sommar.
Min man ska söka jobb på birka, hoppas han får det också. Tror att han skulle trivas där faktiskt. Där behöver han inte oroa sig för att inte ha nåt att göra, som han klagat på annars. Synd att han inte kan gå ombord och prata me dom ansikte mot ansikte bara. Han som trodde ja skulle bli sur om han skulle jobba på båt. Mupp. Jag är ju van me att inte träffa honom på flera månader, tror jag klarar av en vecka. Sen är han ju hemma en hel vecka med mig, ledig! Tror att d blir skitbra. Sa till honom att så länga han inte tänker bli alkis eller va otrogen så är det helt okej med mig. Han skrattade åt mig när ja sa det! Min mupp..
Jag ringde till praktiken idag också, ska vara där klockan åtta på måndag (fy va tidigt.. e man ju inte van vid), och ja har samma handledare som sist. Super. Så det blir nog bra det här ska ni se. Nu borde ja plugga, har tenta imorgon, men jag hittar lixom inte riktigt motivationen.. Måste fylla i en blankett som ja ska lämna in imorgon om att jag måste vara ledig från skolan en vecka när ja ska bort. Suck, jäkla papper. Hatar att fylla i sånt, fattar aldrig va ja ska skriva. Men det måste göras.

Inga kommentarer: