lördag 26 januari 2008

Inget vatten

Då är man redo för en ny dag. Vattnet är avstängt till ca. kl.12. Jag är törstig och vill borsta tänderna!
Har inte speciellt stora planer för dagen. Tror att ja ska ringa mor min och berätta att han ska få bjuda på lunch (kan inte diska eller använda vatten, man blir duktig begränsad)
MY GOOD! Nu slog det mig, ja kan inte fixa håret! Eller jo, men då får jag gå med vax över hela händerna.. Åh, va lessen ja blir! Vilka problem ja har, eller hur?
Igår hade jag fruktansvärt ONT i magen. Kunde lixom inte korsa benen för då högg d till, gjorde ont så fort ja rörde mig.. Mor villa att ja skulle åka till sjukan, men d blev bättre till kvällen, men nu har ja ont i igen. Det är dags att gå och ta lite piller, eller vänta, nej, för ja har ingenting att svälja ner dpm med!

1 kommentar:

mamaMill sa...

haha, ja det är fan hur jobbigt som helst hur handikappad man blir utan vaten! samma sak när strömmen går :P