måndag 30 april 2012

Valborg

Ja idag ska det tydligen vara valborg. (Liam startade dagen med att gå in i vår garderob och bajsa, haha. )

Ni hör hur entusiastisk jag är. Det är bara det att jag är så trött på att vara ensam, att hitta på saker för att få dagarna att gå relativt smärtfritt. Jag vill ju göra saker som en familj. Inte bara jag och Liam.. Jag vet att Conny är lika ledsen, om inte ännu ledsnare över att vara borta igen..

Nå, ska försöka sluta vara så negativ

Det är alltså valborg och det betyder även att Conny fyller år idag! Nu kan vi ju då inte fira honom utan får ta det till helgen istället.

Vi ska dra kosan till kalmarnäs på eftermiddagen och fira lite där. Innan dess borde vi gå i duschen, åka till stan och köpa hundmat samt mat till oss. Och så ska Liam sova, förhoppningsvis mer än 30 min som igår, och jag sitta i solen och göra ingenting. Det låter som en plan.


Glad valborg på er alla!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: