lördag 28 april 2012

Rubrik?


Kändes som det var full fart hela dagen igår. Vi åkte till stan tidigt för att uträtta ärenden. Hann även med kaffe med svärisarna.

På eftermiddagen bakade jag lite (resultatet får ni idag) och lagade middag.

Efter middagen gick hela familjen ut. Jag planterade alla mina lökar (ca. 50 st), aj min rygg. Liam skenade på och Conny efter, haha. Så skönt att se nån annan springa efter. Liam skulle ju aldrig gå in, men till slut tröttnade Conny och jag och bar in en skrikande unge.

Vi tog sen ett feedagsbad jag och Liam, men det varade inte länge, han var sååå trött! Orkade inte äta sin välling heller!

Så, det var gårdagen. Idag gör vi inte mycket, än alla fall. Mitt stora mission för dagen är att åka till Mattssons med Henrica, UTAN BARN! Eller, utan Liam och Ben alla fall :) Erik får gärna komma med :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: