måndag 16 april 2012

Min tur?

(Kände mig väääldigt gravid imorse, därav bilden.)


Vaknade upp med halsont och tungt huvud imorse.. Och nu är jag heeelt slut. Faan rätt ut sagt! Det är ju ännu värre om jag blir dålig än om Liam är det! Hur ska jag nu orka?


Liam blir bara bättre och bättre! Inatt sov han i egen säng hela natten! Vi rymde hemmet och åkte till mommo och moffa på förmiddagen där Liam fick gå ut med moffa. Men det gick inte mer än max 15 min, sen höll han på att hosta så han nästan spydde :( Stackarn. Han är som sagt mycket piggare, men det här humöret alltså.. Han lägger sig ner och skriker så fort han inte får som han vill, sen ska han slå mig och riktigt visa sitt missnöje = inte okej, arg och ledsen mamma. Är han inte arg så gnäller han och tjatar.. Han vet inte själv vad han vill just nu. Han är alltid så här när han varit sjuk, tar säkert två veckor innan han är sig själv igen. Lagom tills när Conny kommer hem igen.


Nej, nu ska jag byta bajsblöja känner jag.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: