onsdag 4 april 2012

v. 30

Weee! Ännu en milstolpe i denna graviditet, v. 30!
Bara si så där 10 v kvar :) Men när jag tänker att C bara är hemma 
på ledigt en gång till innan det är dags att föda barn, då blir
jag nästan lite stressad :)

Idag tänkte jag bjuda på lite jämförelsebilder, försökte ta lite 
liknande kort som när jag väntade Liam, inte det lättaste...




 
På dom två översta bilderna väntar jag Liam i v. 29. Man var ju 
lite smalare och snyggare överlag, haha. 
Och brunare, fan vad blek jag är nu!! Men så hade vi ju varit
två veckor i Thailand också..

2 kommentarer:

Emy sa...

Sötis magen :) Ja jisses vad tiden går fort nu... Snart är bebibusarna här :)

wimsis sa...

Ja herre gud! Den här graviditeten springer verkligen iväg! Tänk att vi snart snart har våra bebisar här :)