söndag 15 april 2012

Det tar sig!

Idag är en mycket bättre dag! Han orkade leka både på förmiddagen och nu på kvällen :) Men har fått hållas inne även idag, men är det okej imorgon också ska vi gå ut. Han behöver få frisk luft!


Svärmor kom hit med köttfärslimpa till lunch åt oss, dock var det ju bara jag som åt, men det var ju väntat. När Skrutt sov passade jag på att ta en promenad i det underbara vädret med hundarna. Så skönt! Det har inte blivit mycket av den varan den senaste veckan.

När Liam vaknade gjorde svärmor allt för att Liam inte skulle vara på mig som ett plåster, men det gick absolut inte. Där mot slutet fick hon knappt titta på honom..


Nu har jag så förbannat ont i ryggen så det känns som jag ska gå av på mitten... Inte konstigt med tanke på allt bärande det blivit senaste tiden. Men är man sjuk så är man. Jag vill ju trösta honom, bära honom, hjälpa honom osv. Det är så frustrerande när kroppen säger nej! För vad ska jag göra lixom? Liam vill ha sin mamma, finns ju bara jag här just nu. Fast det va som Conny sa, även om han skulle vara hemma skulle det säkert vara mammas pojke. Men då skulle det kännas lättare för mig att bara gå ut och lämna Liam, då är det ju till pappa. Nå, ingen idé att spekulera, nu är det som det är! Bara att göra det bästa ut av det!

Och det verkar ju som han är på bättringsvägen!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: