fredag 13 april 2012

Fredag

Idag vaknade Liam upp utan feber, men han var såå trött och slut
så man hade kunnat tro att han hade 40 grader. 
Men jag tyckte han verkade någorlunda ok på förmiddagen så jag 
bestämde att han skulle få vara hos mommo och moffa en dryg timme 
så jag skulle hinna till kappahl en sväng och 
åka till Henrica på bb och snusa bebis. 
Men det var tydligen inte så lyckat. Dumma mig.
När jag kom till mamma och pappa var han så ledsen, bara grät.. 
Ville inte äta, dricka och var jätte trött. 
Stackars älskling. 
Hade ju trott att det skulle gå åt rätt håll när febern är borta, men tydligen inte.
Han hostar fortfarande, snoren rinner och tårarna rinner. 
Kan han inte få bli bra nu!

Det var i alla fall väldigt mysigt att snusa bebis!
Han är så fin så. Byta bajsblöja hann jag göra också :) 

Inga kommentarer: