torsdag 26 april 2012

v.33 och mvc

Igår gick vi in i v.33. Kan inte påstå att det är nån större förändring i mitt mående.. Det är okej.


Idag var jag till mvc och det gick bra. Urin ok. Sf: 31. Gått upp 1 kg. Hjärtljud 140.

Och bebis ligger i säte.. Misstänkte det då det rör sig mycket ner mot höftbenen.. Men än så länge ingen fara. Men vi hoppas att den vänt på sig till nästa besök om två veckor, sen börjar det bli trångt!


Och än en gång vart jag tillsagd att åka in till bb fort som attan när börjar startar eller vattenavgång. Detta med tanke på min snabba förlossning sist trots igångsättning.

Fick hem förlossningsplanen också, och så fick jag alla tider till mvc färdig bokade! Shit, det är ju faktiskt inte så länge kvar!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Emy sa...

Oj, hoppas bus bebisen tar och svänger på sig snart då. Fin mage du har! :)

wimsis sa...

Ja det hoppas jag också, än så länge är huvudet upp! Och tack :)