tisdag 17 april 2012

Tisdag

Vad skönt det är när man får saker gjorda som man skjutit på ett tag! Jag är expert på just det...

Men nu är det fixat!


Jag här nu ringt kommunen och sagt att jag snart går på mammaledigt, anmält Liam till park i höst (hjäälp, min bebis börjar bli stor), ringt och bokat in sista ul (fast det va ju onödigt, den hade dom redan bokat och läppen kom i brevlådan idag) och köpt babykorg! Jag fick napp på köp och sälj sidan på fb så idag kom den med hem, nu ska den bara "piffas till" lite, sen får ni se!

Ja, ni hör, nu har jag fått lite gjort!


På eftermiddagen följde vi med min får till byggvaruhuset. Måste hitta på lite saker då min Skrutt inte är så lätt att tas med just nu, och ute kan han inte va mer än 10 min.. I alla fall var byggis en fullträff, ungen var lyrisk med alla traktorer, båtar, gräsklippare, skottkärror osv.


På kvällskvisten gick vi ut på gården en sväng och plockade upp skräp som alla hantverkare lämnar efter sig.. Men efter ca 10 min fick vi gå in då hostan kom igen.


Ja, det var våran dag det :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

Emy sa...

Sötis killen, kan tänka mig att han njöt där bland alla skojiga fordon :)
När fick ni tid för sista UL? Vi ska den 28 maj, jag tycker det känns sent?

wimsis sa...

Vi fick tid 30 maj, tycker också det känns jätte sent!

Emy sa...

Aha, så då har vi båda ganska "sent", jag tänkte om det bara var oss de bokade in så sent. Men då ska det väl vara så då :)