fredag 20 april 2012

Men fyyy vilket väder! Vad tusan ska vi göra hela långa dagen! Kan man åka och simma med en unge som äter antibiotika sjunde dagen? Eller är det bara dumt?


Jag hade inte en speciellt bra dag igår och kände att det var lika bra att hålla sig borta från bloggen.. Men trots det som var, så åkte vi till familjen Söderholm/Nyberg på fika och det var lika trevligt som alltid! Fin bild på er i tidningen idag också! Vid 18 tiden kom min mor över med pizza till oss, tack mamma! Btw hur svårt kan det va att ta en pizzabeställning och sen göra vad som står på lappen.. morr.


De här små besöken räddade alla fall gårdagen från att bli total katastrof, så tack!


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

Marit sa...

Det är de små sakerna som räknas, jag hoppas verkligen att du får en bättre dag idag och en underbar helg! Din mage är förresten fantastiskt fin, tänk att det börjar närma sig (igen) :) ♥

Henrica sa...

Jo de kan man väl! Han brukar ju va nöjd där så jag sku åka:) tillåme jag e nöjd me bilden,haha

wimsis sa...

Tack vad snällt sagt! Du är också jätte fin! Ja, tiden springer verkligen iväg nu. Längtar så till juni!