onsdag 25 mars 2009

Uppdatering

Oj oj.. Här har vi varit dåliga på att uppdatera.. Men jag har haft en massa annat för mig, och inte varit hemma speciellt mycket.. Verkligen inte mycket!
Försöker verkligen plugga inför tentan på fredag, men det går inte speciellt bra. Som vanligt när man ska fokusera på att plugga så blev det spännande att städa.. Har just diskat, skurat spisen, gått igenom en massa lådor och slängt massor med saker, papper och tidningar.. Och nu börjar just diagnos okänd som jag bara måste se!
I morgon ska jag till skolan på "test", vi ska bedöma "levande patienter", alltså människor som ska simulera olika skador.. Läskigt ju! Men innan det ska jag till skolan och plugga.
Och vet ni, på måndag börjar praktiken, och då kommer jag vara på praktik i princip ända till sommarlovet. Gudars skymning vad tiden går snabbt.

Och på måndag blir det trist.. I fem veckor. Men men.. Det ska väl gå det också. Man har ju inte så mycket val heller tyvärr. Dessutom börjar som sagt praktiken, så tiden kommer springa iväg misstänker jag.

Inga kommentarer: