måndag 9 mars 2009

Mycket, mycket nu...

Det händer så mycket i mitt liv nu. Vet inte vad jag ska göra med allt.. Vet varken ut eller in. Hur kunde det bli så här helt plötsligt?
Ja, klassfesten i lördags var i alla fall jätte rolig! Sjungit (läs: vrålat)har man gjort, trodde inte jag skulle kunna prata dagen efter.. haha.. Men det kunde jag faktiskt. Tror inte att jag var på arken så länge.. Hmm.. Minnet sviktar en aning. Om man någon gång skulle låta dessa shottar vara. Well well. Gårdagen var lugn, mycket lugn. På kvällen blev det pizza, bastu och film. Lagom söndagsaktivitet.
Har just varit i skolan och var faktiskt liite imponerad över mig själv då jag knappt pluggat alls och kunde ändå svara på massa frågor läraren ställde =) Helt hopplös är man inte, haha. Mer instuderingsfrågor fick vi, så borde börja med det också. Men jag har ju inte fått mina böcker än, så då skulle jag bli tvungen att gå till bibban, och det orkar jag inte just nu.
Ikväll ska jag kanske spela badminton, herre gud.. Var ju en hel evighet sen jag spelade sist, så vi får se hur det går! Träningsvärk lär man ju få alla fall..
Messade med Marie här om dagen. Jag skulle hälsa alla att hon är i paradiset och inte tänker komma hem igen =) Så hon har det jätte bra!

Inga kommentarer: