tisdag 31 mars 2009

Tisdag

Andra dagen avklarad, och det var lite bättre idag. Men allt är fortfarande väldigt flummigt. Känns lite som att ingen riktigt tar ansvar och berättar eftersom att jag inte är "deras" elev. Men vad ska jag göra lixom, det är ju inte jag som valt handledare. Men men.. Blir säkert bättre i helgen.
Annars har jag inte gjort mycket. Somnade innan cityakuten var slut igår, skandal!! Hur kunde det hända???
Sitter och tittar på lite olika hundraser och planerar =) haha.. Pratar med C och har just sagt att jag ska måla huset! Tycker ju faktiskt om att måla, skulle ju vara kul om man faktiskt skulle göra det inom 5 veckor! Mycket jag skulle vilja göra på 5 veckor, men jag vill ju också bidra med det lilla jag kan!
Funderar på om jag skulle öppna en flaska vin.. Skulle ju vara rätt gott =)

Inga kommentarer: