söndag 15 mars 2009

Ambitiös

Hej hopp!
Har just svarat på lite instuderigsfrågor så här på en söndag, ambitiöst tycker jag. Men nu försvann inspirationen. Sitter istället och tittar på den "mystiske" medan han försöker få viasat att fungera =)
Gårdagen var lugn. Var med syster och ungarna på dagen, på kvällen åkte jag till huset. Tvättade lite, var på promenad, duschade, drack lite vin och myste. En riktigt bra lördag! Idag vet jag inte vad som händer, måste till stan en sväng.. Men annars inga planer, rätt skönt faktiskt. Känns som det var ett tag sen man inte hade några planer..

2 kommentarer:

Marie sa...

här händer det grejer medans man e borta... gumman, vi får ta igen allt när jag kommer hem! Känns så dumt att jag ha vart borta när du ha haft mycke där hemma, vill finnas där för dig då ju.. kommer hem på torsdag, då ska vi absolut träffas! Saknar dig så jätte massor!

Puss

wimsis sa...

Hehe.. Har hänt lite jo.. Klart att jag hellre hade haft dig hemma, men jag mår jätte bra och allt har gått bättre än förväntat!
Saknar dig också!

Puss