lördag 28 mars 2009

Det hände en grej..

Det här är den värsta morgonen jag har varit med om på länge, väldigt länge. Klockan ringde halv åtta, kokade kaffe, drack kaffe, gjorde mig i ordning för tent, så långt allt gott. Men sen, skulle jag köra till skolan, jag kommer drygt en kilometer och sen, sen kanar jag ner i diket... Helvete!!!!!!!!
Prövar ringa C, men svarar inte.. Lunkar skamset tillbaka och ringer mor.. Det slutar med att jag väcker C ch säger: Det hände en grej... Bilen ligger i diket.. Kul sätt att bli väkt på en lördag morgon halv 9. Det slutade alla fall med att far och bror kom och drog upp bilen, den var ju inte helt i diket utan bara ena sidan. Så det gick bra och det var inga skador på bilen, tack och lov. Så det blev ingen tenta för mig idag. Kul morgon kan jag lova. Skjut mig någon.

1 kommentar:

Marie sa...

Hörru Rally-Madde, om du sku ta det lilla lugna på vägarna i Lemlands skogarna... Tur att det inte va en vägg i vägen iaf.... =)

Puss gulle.