måndag 30 mars 2009

Fiasko

Första praktikdagen var ett fiasko rakt igenom. Började med att min handledare var sjuk, dessutom visste ingen att jag skulle komma. Ingen visste någonting om hur de skulle fixa skåp åt mig eller när jag skulle träffa översköterskan (vilket senare kom fram att jag inte behövde).. Ingen visste någonting. Jag följde med en annan tjej, och det enda jag har gjort är att ta två tempar och tagit två gluc. Mycket givande måste jag säga.
Sen frågade jag vem jag skulle gå med resten av veckan eftersom min handledare bara jobbar halvtid och inte jobbar förrän om typ två veckor... Ingen visste.. Chockerande. Slutade alla fall med att jag ska gå med någon imorgon, sen ledig tre dagar och sen jobbar jag men en annan i helgen, och sen vet jag inte mer. Lysande.
Dessutom var ett halvljus sönder på bilen i morse och när jag slutade jobba insåg jag att det var lite lite luft i ena däcket. Åkte till min far där vi insåg att det sitter en stor jävla skruv i däcket!!!!!!!! Det var bara att åka till Rollic och få det åtgärdat och sedan till TB och byta lampa. Vilken underbar dag. Men nu kan det väl bara bli bättre?

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Nej usch, stackare :S Jag hatar verkligen när praktikplatser inte fungerar som de ska!!! + punktering då...

Cila sa...

Men fy fan va slött att dom var så dåligt imformerade.
Och med punka också..
Det varkar ha varit en riktig MÅNDAG idag iaf..
Kram!