onsdag 11 mars 2009

Drastiskt?

Ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande.. Men det har en orsak. Har som sagt massor att ta i tu med på min fritid, och sedan har vi då skolan som tyvärr ändå blivit åsidosatt för tillfället. Men snart ska allt va bättre. Jag tänker inte skriva någonting om allt detta här av den enkla anledningen att det är alldeles för privat, mina vänner vet/kommer få veta allt som sker snart, även min familj. Ja, det kanske låter jätte drastiskt detta, men så farligt är det inte.. Eller? Jag vet inte, men jag är nöjd över mitt beslut. Och tack för ditt stöd Cila, du anar inte hur mycket det betydde för mig, älskar dig gumman.
Nu frukost, sen skola 13-17.15.

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Man blir ju inte lite nyter när du skriver sådär.. Hoppas du mår bra iaf!

wimsis sa...

Jag mår bra, snart berättar jag allt =)

Cila sa...

Det är klart att jag stöttar dig!! Jag finns ALLTID här!
Jag tycker att du tar rätt beslut, absolut.

Älskar dig med stumpan! <3
Puss