lördag 14 mars 2009

Lördag

God morgon! Ligger i soffan och försöker vakna till liv.. Ska väl så småningom laga soppa och sörpla i mig, det har inte blivit så mycket påsar i veckan.. Efter min "lunch" ska jag traska ner på stan och möta syster och barnen, vi ska uträtta lite ärenden och sen blir det en kaffe.
Skulle behöva åka till far också, tvättade kläder där igår (eftersom det självklart är upptaget här) men kunde inte hänga upp nåt eftersom han och en granne höll på att montera handfat.. Kan ju alltid hoppas att han hängde upp det åt mig igår. Sen senare idag ska vi se om jag inte ska träffa den mystiske =)
Sen skulle jag vilja börja bära ner lådor och grejer i källaren. Kan ju göra det nu.. Och tänk, då får jag hela två garderober, weeee! Ja, lite mer rum blir det nog allt.

Inga kommentarer: