fredag 13 mars 2009

Sanningen

Okej, här kommer sanningen. Orkar inte bry mig om vem som läser detta längre.
Först och främst vill jag att ni alla ska veta att jag mår jätte bra, förmodligen mycket bättre än vad jag gjort på mycket länge.
Det är slut mellan mig och M. Det är en person som hjälpt mig att få upp ögonen och fått mig att ta det stora steget. M och jag har inte haft det så lätt de senaste åren, och allt har varit ömsesidigt, det enda som behövdes var att någon skulle säga det. Har man varit med någon så länge är det svårt att ta det steget trots att båda vet att det är svårt.
Men jag mår jätte bra tack vare personen som fått mig att inse vad jag kan få och vad jag har haft. Jag menar inte att M är dålig på nåt sett, men det fungerade inte mellan oss, och nu har någon dykt upp mitt liv och tagit mig med storm. Och det känns rätt. Allt känns faktiskt jätte bra. De som har pratat med mig säger att jag låter lycklig, och det är jag nog. Jag tycker inte att jag mått dåligt tidigare, men nu mår jag verkligen bra.
Nu vill jag bara att ni alla ska få träffa personen i fråga! Är så ivrig!
Men kort och gott mår jag bra. Det har hänt mycket, men nu börjar bitarna falla på plats, så nu kan jag vara mer öppen med er!
Tack för att ni har brytt er och frågat, trots att jag inte sagt så mycket, det betyder massor för mig!

5 kommentarer:

Cila sa...

Va skönt att få släppa ut det nu va? :) Jag ser så fram emot att träffa honom! Ska bli super skoj!
Och det märks faktiskt att du är lycklig nu! Du strålar som en sol!

Jag är sååå glad för din skull!
Puss <3

cassie sa...

oh, jag har inte läst din blogg på ett tag och missat massor. Vad bra att du mår bra iaf! Jätte glad för din skull madde! kramar!

Petra sa...

oj gumman! när jag läste detta så kändes de som om stenarna från mina axlar föll av.. ;) knasigt va!? men va skönt att höra om den mystiske personen som har tagit dig med storm!! sånt gillar jag! kram kram!!!!

MarrO sa...

oj här händer d grejer..men va bra att du mår bra, d e ju d som e viktigast! å nå fruktansvärt nyfiken blir ja oxå :)
puss å kram

wimsis sa...

Tack mina fina flickor <3 Snart ska ni alla få träffa den mystiske, hihi!
Kramar