måndag 2 mars 2009

Hemma idag

Bestämde mig just för att inte gå till skolan idag. Skulle börja 14.30-16.10, men jag orkar verkligen inte. Stannar hemma och försöker räkna lite istället. Sen ska jag hem till mor och far för att äta mammas mumsiga rådjurs gryta med banan och äpple och massa annat gott! Så nu ska jag även jobba på att få tillbaka mitt smaksinne till middagstid. Någon som har nåt bra tips? haha..
Träffade Marie en stund igår, hon sitter väl på planet till New York nu skulle jag tro, sedan byter de flyg där för att fortsätta ner mot Florida. Lyckans ost..
Tror hon kollade igenom resväska typ 5 ggr medan jag var där igår, haha.. Märks att hon inte reser så mycket, inte för att jag är så världsvan men.. Hon e söt min Marie. Hoppas du tar och bloggar lite från båten sen, och så tycker jag du ska ta dig till Miami och då menar jag självklart Miami Ink, haha. Och jag SKA ha ett kort på Ami då, som vi pratade om igår!

Inga kommentarer: