måndag 21 april 2008

Vovve

Alla skaffar hund nu, och jag vill också ha! Har fan velat ha hund sen ja flyttade hemifrån vid femton års ålder! När jag träffade Marcus såg jag min möjlighet, men då fick jag inte för honom. Nu är det ju bara jag, men nu kan jag ändå inte för lägenheten är så liten och ja, jag är ensam. Hade man varit två hade det ju gått fint. Visserligen har jag en hel del fritid nu, men det är ju ändå en del plugg. Som sagt, hade man varit två hade det funkat men så bra har man det ju inte, och jag känner att ska jag skaffa hund så vill jag vara säker på att jag verkligen har tid och rum för den också, ska det göras så ska det göras ordentligt helt enkelt. Men jag vill, och dom är ju sååå fina!




1 kommentar:

mamaMill sa...

Jag tycker likadant.. Men det är väl kankse så att om man väntar på rätta tidpunkten att skaffa, så infinner den sig aldrig. Man får helt enkelt foga sej vartefter behovet komer =)