fredag 18 april 2008

Sund

Marie knackade på dörren kl. 08 imorse.. Därav anledningen till att jag är uppe (och bloggar!!!) vid den här tiden, var ju körta att försöka somna om.. Så jag messade ut till skogarna i sund och kollade om min älskade Milis m. familj va hemma idag, och det var dom så jag ska klä på mig, käka lite, åkaa til Mathis och sen ta pickisen (haha) till sund! Hmm.. jo.. jag kör pappas pickis nu, skitkul faktiskt! Men jag känner mig en aning liten i den, kan tänka mig att folk tittar en gång extra när jag flyger fram på vägarna i den, men det bjuder jag på! Jag har ju bil för tusan, några dagar alla fall..
Nej, nu ska jag gå upp från min varma mysiga säng om jag ska komma iväg någon gång!
Bye

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Jag vill å köra pickis! Tusan va roligt =D

wimsis sa...

Ja vet, e skitkul!!