onsdag 9 april 2008

Stockholm

Nu har jag beslutat mig för att jag åker till
Stockholm imorgon. Ska hjälpa min mormor lite,
tjänar lite pengar och kan då kanske shoppa lite också!
Var länge sen jag var där nu så. Men tror jag kommer
hem på lördag igen.Måste faktiskt se till att plugga också,
men det brukar gå bra att göra på båten så lite ska
man väl få gjort.Var ambitiös idag igen, halv 10 idag
(på våran lediga dag)satt Cassie och jag i skolan och räknade
på våran medicinräkning. Kändes som det gick lite lättare nu,
men mer övning krävs om man ska fixa att få 100 % rätt i
tentan på onsdag.
Annars har det inte hänt mycket. Marie och jag har suttit
hos mina föräldrar i västernäs, drack te och åt mackor medans
vi tittade på en cp-hund.. Tigger är verkligen cp.. haha.. Och
Axl är ju liiite speciell han också! Fan vad jag också vill ha hund!
Pappa berättade att min halvbror har skaffat en rottweiler valp,
fy vad orättvist! Det är ju lixom min hundras! Men jag måste så
ringa honom så jag får träffa lillen, dom är ju sååå söta! Nu ska jag
ta och kolla packningen en gång så jag får med allt!

Inga kommentarer: