tisdag 8 april 2008

Det var tider =)

Idag har det varit en tung dag... Har varit, är
så jäkla trött! Skyller helt och hållet på Marie, som var
rökfull(fråga inte), haha.. När vi skulle sova började vi
titta i några av mina gamla "mina vänner" böcker.. haha!
så skoj.. Det slutade med att vi pratade om vilka tabbar
man gjort här i livet. Ja, vad tusan har man pysslat med!
Kom och tänka på, tror det var Cila och jag som pratade om vad
man haft för några riktiga "bottennapp", jag tyckte inte att
jag hade något/någon som jag ångrar.. Men Cliset påminde
mig dock.. FY!!! Jag var nog värst.. Tur att man är äldre och
visare idag =) Ja, självklart så påminde även Marie mig om det
lilla misstaget även hon, fyyyyyy... Fast ni har nog haft era stunder
och era tabbar ni också!
Idag började vi med läkemedelsräkning i skolan, fy tusan..
Men det gick mycket bättre än förväntat, men jag slarvar en
hel del, och har lite svårt att visa hur jag räknat.. Men imorgon
blir det att åka till skolan på förmiddagen, så ska vi försöka
hjälpa varandra med gemensamma krafter, vi ska fixa det här!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

LM, bläääh..

Marie sa...

Haha, jodu stumpan... alla ha vi haft en FANTA! Haha.. Nu ska jag uppdatera din "mina vänner" bok, så jag får skratta om tio år igen..